پاییز

متن مرتبط با «سیبری» در سایت پاییز نوشته شده است

سیب

  • نیلوبلاگ

    بعضیا میگن نماد سیب گاز خورده.. اونم واسه یه شرکت تو عرصه فناوری، یه جور دهن کجی به داستان هبوط آدم و حوا از بهشت هست و معنیش اینه که .. ما پیشرفت امروزمون رو مدیون اشتباه آدم و حوا و رانده شدنشان از بهشت هستیم.. xa0 برخی هم نظرشون دقیقا خلاف اینه! اینه که هبوط آدم از محل قبلیش(بهشت؟)xa0به زمین.. زمینه ساز پیشرفت و احتمالا سعادتشه.. xa0 xa0 xa0 به نظرتون کدوم حرف درست تره ؟؟ + پست .. به بهانه منع فعالیت چندی پیش شرکت Apple در ایران xa0 ب ن : متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تص...

    ادامه مطلب