سیب

خرید بک لینک
Apple

بعضیا میگن نماد سیب گاز خورده.. اونم واسه یه شرکت تو عرصه فناوری، یه جور دهن کجی به داستان هبوط آدم و حوا از بهشت هست و معنیش اینه که ..

ما پیشرفت امروزمون رو مدیون اشتباه آدم و حوا و رانده شدنشان از بهشت هستیم..

برخی هم نظرشون دقیقا خلاف اینه! اینه که هبوط آدم از محل قبلیش(بهشت؟) به زمین.. زمینه ساز پیشرفت و احتمالا سعادتشه..

به نظرتون کدوم حرف درست تره ؟؟

سیب

+ پست .. به بهانه منع فعالیت چندی پیش شرکت Apple در ایران

ب ن :

مستم تمام روز و.. مستم تمام شب را... من استفاده کردم از حق انتخابم گروه دارکوب

ب ن 2 : شعری از خانم باران درباره «سیب»

ای آفتاب، ای آسمان، ای دریا، ای باران،

ای درخت، و ای پرندگان

شما را به که سوگند دهم، که من در افقِ

پنجرهی این کلبهی تاریک هیچ زورقی را

در ساحل دریای خروشان شعر و شاعری، برای خود نمیبینم

من این سیب تلخ حقیقت را با نرگسم، هزاران بار، در باغچهی تنهای دلم

به نظاره نشسته ام...

«بخدا سوگند من شاعر نیستم»

باران خانم بسی ممنون :)

پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: سیبل جان,سیب,سیبچه,سیب زمینی,سیبل کن,سیب موزیک,سیب سرخی,سبیل,سیبل,سیبری, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 19:54

صفحه بندی