
از طرف وبلاگ «طلوع من» دعوت شدم به بازی "گاهی به کتابهایت نگاه کن".. :) اصل بازی بر اساس به اشتراک گذاشتنِ متنیه که اول کتابی که هدیه گرفته شده، نوشته میشه... اما فکر کنم کل کتابهایی که تا حالا هدیه گرفتم، به زحمت به تعداد انگشتای یه دست برسه! و هیچکدوم از اونا هم متاسفانه یادداشتی ندارن تا جایی که ...
ادامه مطلب
بعضیا میگن نماد سیب گاز خورده.. اونم واسه یه شرکت تو عرصه فناوری، یه جور دهن کجی به داستان هبوط آدم و حوا از بهشت هست و معنیش اینه که .. ما پیشرفت امروزمون رو مدیون اشتباه آدم و حوا و رانده شدنشان از بهشت هستیم.. xa0 برخی هم نظرشون دقیقا خلاف اینه! اینه که هبوط آدم از محل قبلیش(بهشت؟)xa0به زمین.. زمینه ساز پیشرفت و احتمالا سعادتشه.. xa0 xa0 xa0 به نظرتون کدوم حرف درست تره ؟؟ + پست .. به بهانه منع فعالیت چندی پیش شرکت Apple در ایران xa0 ب ن : متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تص...
ادامه مطلب