
بعضیا میگن نماد سیب گاز خورده.. اونم واسه یه شرکت تو عرصه فناوری، یه جور دهن کجی به داستان هبوط آدم و حوا از بهشت هست و معنیش اینه که .. ما پیشرفت امروزمون رو مدیون اشتباه آدم و حوا و رانده شدنشان از بهشت هستیم.. xa0 برخی هم نظرشون دقیقا خلاف اینه! اینه که هبوط آدم از محل قبلیش(بهشت؟)xa0به زمین.. زمینه ساز پیشرفت و احتمالا سعادتشه.. xa0 xa0 xa0 به نظرتون کدوم حرف درست تره ؟؟ + پست .. به بهانه منع فعالیت چندی پیش شرکت Apple در ایران xa0 ب ن : متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تص...
ادامه مطلب
نظر دوستان در مورد سیب اپل تو پست قبلی باعث شد برم ببینم داستان لوگوی این شرکت واقعا چیه؟ xa0 دلایل زیادی نوشته شده که خیلیاش منبع موثقی ندارن.. سه تا دلیل تو لینک زیر اومده.. چرا لوگوی اپل سیب گاز زده هست؟ سه تا دلیل لینک بالا به صورت خلاصه... یکیش در مورد آلن تورینگxa0پدر علم هوش مصنوعی یا کامپیوتره که گویا با خوردن سیب سیانیدی کشته شده و سیب گازخورده رو کنار جسم بی جانش پیدا کردن و به احترام تورینگ نماد شرکت اپل سیب گاز خوردس.. xa0 دومیش همون داستان آدم و حواست .. xa0 اما سومین و مهم ترین دلی...
ادامه مطلب