تا حالا از نظر آیندگان، حال حاضر رو دیدین؟
مثلا به آرشیو برگه های تو کمدتون ... در 150 سال آینده فکر کردین ؟
چی به سرشون اومده؟
...
زندگی .. گذر زمان.. عمر.. اینا بی نهایت بی ارزش و با ارزشن...
کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند دنیا...
چه میدانی تو از امروز .. چه میدانم من از فردا....
همین یک لحظه را دریاب.
پ ن 2
امسال، روند ماهی یه کتاب ادامه دار نیست..
پارسال خاطره خوبی به جا نموند ازش....
پ ن 3
2 فروردین.. حوالی 11 صبح
زمینی شدنِ نفس.. :)
سالی که نکوست از بهارش پیداست.. واقعا اینجوریه؟ :)
عیدتونم مبارک.. :)
ادامه مطلبما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107