خط معلی چقدر زیباست...
18 اسفند..
پ ن
آهنگی قشنگه که اگه بعد از یه مدت دوباره شنیدیش، بازم دوسش داشته باشی... مث همین آهنگ قمیشی....
تو از دست ندادی بفهمی چیه ترس از دست دادن...
ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:20