هر لحظه

خرید بک لینک

منطق میگه که آدمی که دائما تو سفر کاری هست، حدود دو برابر مسافرت و جلساتش باید مطالعه و ارزیابی دقیق بر روی مسائل کاریش داشته باشه..

حالا اون هیچی.. حداقل یک روز در هفته رو به خود استراحت داده و با تأمل بر توشۀ یک هفتۀ گذشتۀ خودش، به ارزیابیِ خروجی کارهاش بپردازه!

مگر اینکه صرفا بخواد انوار پراکنی کنه! :)

شروع کردن هیچ کاری سخت نیست.. تکمیل و اتمام و نقطه گذاشتنِ آخر کاره که همت میخواد!

پ ن: 9 مهر

توصیه رانندۀ 39 ساله ای که حداقل 50 بهش میخورد...

واسه خودتون کار کنید.. نه واسه دیگرون!

ادامه مطلب
پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 20:04

صفحه بندی