برگرد و توی برف...

خرید بک لینک

Shab

موهام یکی یکی هاشور میخورن، روزام بدونِ تو ساطور میخورن

من گیج میرم و جای تو خالیه، این سایه مثلِ من حالی به حالیه

خاصیت ترانه های ابی اینجوریه که اولین بار شاید زیاد به دلت نشینه.. اما یکی دو بار ک گوشش بدی و عمیق بشی، شیفتهش میشی..!

مثل آهنگای این آلبوم جدیدش.. دلم میخواد، آخرین بار و بقیه...

ب ن :

دوستانی که کنکور داشتن چیکار کردن؟

ب ن: 23 مرداد

به شخصه تعریف شنیدن رو دوس ندارم.. اما اعتراف میکنم وقتی که یکی بی هیچ مقدمه و چشمداشتی،و بعد از مدتها ازت تعریف میکنه(هر چند به غلط!:) ) چقد به آدم میچسبه! :)

Handedness

امیر هـ....

پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 20:04

صفحه بندی