سر"/> سر"/> سر"/>

سرکوب

خرید بک لینک

TeaCup

سرکوب - یاس

ب ن :

18فروردین

بارون امشب .. آگهی ترحیم جلوی در رو شسته بود!

دنیا چقدر بی رحمانه راه خودشو میره...

چقدر سخت میشه زندگی کردن.. اگه آدم ب چیزی معتقد .. یا پایبند نباشه....

ب ن:

بعضیا هستن ک نبودشون با چند روز گریه کردن براشون و هر از گاهی یاد کردنشون تموم میشه

اما نبود بعضی آدما تو زندگی بعضی از اطرافیاشون ی حفره میشه.. همیشه و هر روز حس میشه..

اگه از این تیپ آدما شدی.. دیگه بود یا نبودت دست خودت نیست.. نمیتونی تنها واسه خودت زندگی کنی.. تصمیم بگیری.. هر حرکت و عملت تاثیر خاص خودش رو میذاره... اینجور مواقع باید دست ب عصا شی.. همه چیزو بسنجی.. همه چیزو...

ادامه مطلب
پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 4:21

صفحه بندی