جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ
اشک شادی شمعو نگاه کن.. که واست میچکه چیکه چیکه.... :)

اسـی خانـم تولدتون مبارک..:)
+ از ته دل آرزو میکنم در کنار کسی که لایقتونه، خوشبخت بشین و عاقبت ب خیر..... آمین
+ این آهنگ تقدیم به شما :)
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
اونقده بودی.. اینقده شدی.. ناقلا *-* کوچولو بودی بزرگ شدی ماشاللا ^-^
++
ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106