بچگی

خرید بک لینک

بچه ها دنیای قشنگی دارن...

بدو بدو میکنن.. میخورن زمین دست و پاشون زخمی میشه.. اما دوباره که بلند میشن، دویدن فراموششون نمیشه!

همین خواهر زادهم.. بیشتر از 50بار فیلم "دزد و پری" رو دیده.. همه دیالوگ هاشو هم حفظه! اما باز هر وقت که اینجاست، حداقل یکبار باید این فیلمو ببینه!

بچه ها یا چیزی رو دوست ندارن.. یا با جون و دل دوستش دارن!

نمیدونم چی میشه که رفتارهای بچگی مون رو یادمون میره.

tree

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 7:51

صفحه بندی