بچه ها دنیای قشنگی دارن...
همین خواهر زادهم.. بیشتر از 50بار فیلم "دزد و پری" رو دیده.. همه دیالوگ هاشو هم حفظه! اما باز هر وقت که اینجاست، حداقل یکبار باید این فیلمو ببینه!
بچه ها یا چیزی رو دوست ندارن.. یا با جون و دل دوستش دارن!
نمیدونم چی میشه که رفتارهای بچگی مون رو یادمون میره.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90