از کابوس هایت حرف بزن

خرید بک لینک
اسی خانم از وب "طلوع من" لطف کردن.. به بازیِ "از کابوس هایت حرف بزن" دعوتم کردن..

قبل هر چیز، ی سوال..

کلمه "کابوس"، "بازی" بودنِ جریان بالا رو تحت الشعاع خودش قرار نمیده؟! :| :)

معمولا میگن آقایون کم خواب میبینن.. حداقل کمتر از خانم ها..

من که اکثر اوقات نخوابیده باید از خواب بیدار شم.. چون صبح شده!

از بس که فکر و خیال نداریم.. تخت میگیریم میخوابیم!! :))

و اما در خصوص کابوس... گاها کابوس میبینم.. اما اون کابوسه مکرر نیست.

قبلنا موقع خواب خیلی "حس سقوط از ارتفاع" رو داشتم.. اما مدتیه که پیش نیومده خدا رو شکر..

sleep

حس سقوط از ارتفاع در خواب واسه خیلیا اتفاق میفته.. و یه جور اختلال خواب به حساب میاد...

dream

+ ب رسم بازی.. از همه دوستانی که این پست رو میخونن، دعوت میکنم که تو این بازی شرکت کنن..:)

به طور مشخص از یلدا خانم عزیز از وب هنوز...

پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 9:02

صفحه بندی