گاهی تو جستجوهای بی هدفت میرسی به یه کلبه از جنس وبلاگ.. کلبه ای که نزدیک ده ساله که هر چند ماه یه بار آپ میشه.. همه آپ ها هم یه غمی داره توش، از انواع غم..و حس تعلق و نفرت توأمان! ده ساال...
اینجور وبلاگا رو دوست دارم! هر چند که به شدت دلگیرن...
آدما مگه چندبار زندگی میکنن ک یکبارش رو بخوان فقط تو مرور گذشته ها تلف کنن؟!

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
همون که گفتی از خـدا رسیده بود..
Vay .. Aksu
ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: گاهی, نویسنده: بازدید: 76