_ امیدوارم گوش دادن آهنگ تو این ماه عزیز مشکلی نداشته باشه...
پ ن:
داشتم آیکن هایی رو که تو کامنت ها استفاده میکنم، نگاه میکردم.. دیدم هر آیکنی رو واسه یه حالت خاص استفاده میکنم!
مثلا آیکن(یا شکلک) :) با :-) با :)) با :))) و ... تو کامنت هام، معانی متفاوتی(هر چند اندک) دارن!
یا مثلا "." و ".." و "..." و "...." و ... معنی هاشون فرق داره!
ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72