کاش

خرید بک لینک

Atlasi

من بدون تو نمیدونم چی میشه...

_ امیدوارم گوش دادن آهنگ تو این ماه عزیز مشکلی نداشته باشه...

پ ن:

داشتم آیکن هایی رو که تو کامنت ها استفاده میکنم، نگاه میکردم.. دیدم هر آیکنی رو واسه یه حالت خاص استفاده میکنم!

مثلا آیکن(یا شکلک) :) با :-) با :)) با :))) و ... تو کامنت هام، معانی متفاوتی(هر چند اندک) دارن!

یا مثلا "." و ".." و "..." و "...." و ... معنی هاشون فرق داره!

پاییز...

ما را در سایت پاییز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 8:47

صفحه بندی