نقطۀ تسلیم محضم.. نقطۀ آرامشم بود
اسمتو زمزمه کردم.. این تمام شورشم بود...
من ناپلئون.. تو دزیره,...
ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 21:52